Найчастіші запитання
ЯК ЗАМОВИТИ ТОВАРИ?
Замовити товари компанії Zepter International Ви можете:
- оформивши заявку на веб-сайті zepter.org.ua;
- зателефонувавши за будь-яким із зазначених номерів телефонів на даному сайті;
- також Ви можете написати нам повідомлення електронною поштою;
- або використовувати один із доступних на сайті месенджерів.
ЯК ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕНІ ТОВАРИ?
Сплатити замовлені товари Ви можете:
- післяплатою - готівкою при отриманні товару (у відділенні Нова Пошта);
- банківською карткою при отриманні товару (у відділенні Нова Пошта);
- передоплатою на картку банку Приват або АВАЛЬ.
СКІЛЬКИ КОШТУЄ ДОСТАВКА ТОВАРУ?
Вартість доставки придбаного Вами товару залежить від способу доставки.
- При доставці товару службою доставки Нова Пошта вартість буде відповідно до тарифів компанії Нова Пошта (відправка з Києва).
- Ви можете погодити інший спосіб доставки з нашим менеджером, тоді вартість доставки буде залежати від обраного способу.
ЯКА ГАРАНТІЯ НА ТОВАРИ?
На всі товари компанії Zepter International поширюється гарантія від виробника, а також діє Закон України "Про права споживача", що надає покупцеві можливість обміняти товар або повернути товар та забрати свої кошти у період 14 календарних днів з моменту покупки.
БЕЗТЕРМІНОВА ГАРАНТІЯ на весь металевий посуд ЦЕПТЕР!
Гарантія не розповсюджується на елементи декору у вигляді позолоти, яка з часом може стиратися.
ГАРАНТІЯ 7 РОКІВ на:
- очищувач повітря Therapy Air Ion (білий та чорний)
ГАРАНТІЯ 5 РОКІВ на:
- апарати Біоптрон, (за відсутності механічних пошкоджень), далі – сервісне обслуговування,
- очищувач повітря Therapy Air Smart ,
- ножі Felix.
ГАРАНТІЯ 3 РОКИ на:
- системи очищення води АКВІНА ПРО,
- на системи прибирання приміщень ТУТТО ЛЮКСО
(за відсутності механічних пошкоджень), далі - сервісне обслуговування.
ГАРАНТІЯ 2 РОКИ на:
- кава-апарат ZESPRESSO,
- апарат МЕДОЛАЙТ,
- соковижималка
- термоконтролер (датчики температури на кришках посуду для приготування їжі),
- занурювальний міксер,
- система очищення води Едельвасер
(за відсутності механічних пошкоджень), далі - сервісне обслуговування.
ГАРАНТІЯ 1 РІК на:
- електроприлади
(за відсутності механічних пошкоджень), далі - сервісне обслуговування.
ЯК І ДЕ ВИПРАВИТИ ПОЛОМКУ?
У разі поломки придбаного товару компанії Zepter International Вам необхідно зв'язатися з нашим менеджером за вказаними на сайті номерами телефонів для уточнення деталей поломки та вирішення способу її усунення.
Можливі різні способи усунення поломки, залежно від придбаного Вами товару.